کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
رئال مادرید به پی اس جی برای جذب امباپه پیشنهاد ارائه نخواهد داد مگر اینکه حرکتی جدی از خود کیلیان امباپه مشاهده کند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزش با تاکید بر اینکه واکنش علی برات‌زاده ملی پوش سنگنوردی فقط یک توجیه است، گفت: او باید مادام‌العمر محروم شود.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزش با تاکید بر اینکه واکنش علی برات‌زاده ملی پوش سنگنوردی فقط یک توجیه است، گفت: او باید مادام‌العمر محروم شود.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، می‌گوید پائولو دیبالا تنها کسی است که شایستگی پوشیدن پیراهن اسطوره این تیم، فرانچسکو توتی، را دارد.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
ژاوی فقط به یک هافبک دفاعی نیاز دارد تا خط میانی رویایی‌اش را در بارسلونا بسازد و برای نبرد در لیگ قهرمانان آماده شود.
مدافع ایرانی کایسری اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل سیواس اسپور است.
متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کودکان بین ۱ تا ۳ سال می‌توانند هر هفته یک الی ۲ وعده از بهترین انواع ماهی استفاده کنند. ماهی خوب و معمولی هم فقط باید یک بار در هفته استفاده شود؛ به طور مثال ماهی سالمون بهترین نوع ماهی است و می‌توانید دو بار در هفته از آن به کودک خود بدهید، زیرا سطح جیوه آن بسیار کم است؛ اما ماهیِ تن یک نوع ماهی خوب و معمولی محسوب می‌شود و به اندازه یک بار در هفته باید آن را محدود کنید. از طرفی نباید از ماهی‌های بزرگ به کودک خود بدهید، زیرا جیوه بالایی دارد.
شمع‌های بوگاتی ویرون تفاوت چندانی با شمع‌های ۱۸ دلاری سایر محصولات گروه فولکس واگن ندارند، اما از آنجایی که شمع‌های این ابرخودرو حامل نشان بوگاتی هستند، با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسند.
فقط یک تیم فرمول یکی از پیشنهاد ورود جنرال موتورز و آندرتی به این مسابقات حمایت خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
نماینده تهران گفت: تفاوت چشمگیری میان رئیس قوه مقننه با روسای قوای مجریه و قضاییه ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ